هناك تعليق واحد

  1. صباح الخير .... لى شكوى وخدمة العملاء والشكاوى لايردوا على التليفونات .... حتى لما ذهبت للفرع بالبرنتر البايظة أخذوها وأعطونى إيصال غير واضح وحتى مدير الفرع أنكر نفسه وتشعر إنهم عصابة ولازم أنصاع وأصدق كلامهم ... ولما طلبت مقابلة مدير الفرع تملصوا من إنهم يخلونى أشوفه لكى أحاول فض المشكلة معا زكانوا عاملين زى أمن الدولة ومش رضيين يدلونى على مكتبه حتى أتكلم معاه ونفض الموضوع ..... الفرع ده هو فرع السيوف بالراس السودة .... خدمة العملاء عبارة عن عصابة ومصرين يلبسونى العمة وأقبل إن برنتر جديدة ويوم مافتحتها كان بعد 3 شهور لإن كنت بوضب شقتى وسبت البرنتر فى صندوقها لحد يوم الأحد اللى فات كلمت فرع صيانة brother اللى فى مدنتى بالأسكندرية لتشغيلها حتى يبدأ الضمان من تاريخ تشغيلها زى ماكل الشركات المحترمة بتعمل كده .... وحضر المهندس وفتح الكرتونة وأخرج البرينتر وركبها وحاول يطبع ورقة التست إتزنقت فى المكنة وحلفت إنها ماتطلع من البرنتر وقعدنا ساعة نجرب وهى لابتسحب ورقة فاخدتها ورحت فرع السيوف وعملوا لجنة من كذا خبير وجربوا نفس العيب وبعدين حب يجرب الإسكنر بتصوير رفم قومى طلعت سوداء وكل الورق معايا إذا كان الورق اللى جربه مهندس الصيانة اللى جه من فرع برازر بالإسكندرية ولا الورق اللى جربته اللجنة اللى شكلوها وإختبرت البرنتر فى فرع السيوف .... أنا نازلة دلوقتى رايحة أعمل محضر فى قسم المنتزة وحاخد الورق والإيصال اللى لونه إسود لو جبتوا زرقاء اليمامة عشان تقراه مش حاتعرف .... وطبعا حايكون ضد مدير الفرع اللى ماحدش من خدمة العملاء رضى يدخلنى عنده .... وأبقى غبية لو إتعاملت مع أى كارفور فى العالم ......

    ردحذف

جميع الحقوق محفوظة © 2015 موقع فرصه نت

تصميم : Mohammed ARG