100 جنيه بدل 250 جنيه لأي قطعة ملابس تختارها من ICE CUBE



100 جنيه بدل 250 جنيه لأي قطعة ملابس تختارها من ICE CUBE ، ملابس مريحة و أنيقة تناسب كل الأعمار في كل فروع القاهرة (تقدر تشتري و تستعمل أكتر من كوبون في زيارة واحدة)

ICE CUBE، المهندسين، مول العرب، سيتي ستارز

عايز تكون أنيق؟ لازم تعرف معني الأناقة عشان تنفذها! يا تري الأناقة في البساطة؟ الأناقة إنك تشتري الغالي؟ و ألا في تناسق الألوان؟ الأناقة ممكن تكون في تناسق الألوان؟؟ في الخامات؟؟ في الذوق؟؟ الأناقة ليها أكتر من تعريف علي الورق.. ممكن نقولك علي كل التعريفات و ممكن نساعدك تتعلم المهارات و ممكن ببساطة تشوف عرض النهارده. 100 جنيه بدل 250 جنيه لأي قطعة ملابس تختارها من ICE CUBE في المهندسين، سيتي ستارز و مول العرب.

الكلام اللي فات عن الأناقة مش مجرد كلام و لا ديباجة و إعلانات، لأن العرض في محلات ICE CUBE اللي معروفة فعلاً في العالم كله بإنها ماركة الأناقة اللي الناس بتلبس منها كل جديد في عالم الموضة من سنين. ممكن تكون واحد من الناس دي و تشتري عرض النهارده و تشتري اللي يعجبك من أي فرع في مصر. المجموعة اللي هتختار منها أكتر من رائعة بالنسبة للرجالي وو الحريمي و الأطفال.

كل الفروع مفتوحة 7 أيام في الإسبوع من 11 صباحاً و لغاية 10 مساء، وأماكن الفروع سهلة و أكيد هتلاقي فرع قريب منك في كل أنحاء القاهرة. الجميل في العرض إنك تقدر تشتري عدد لانهائي من الكوبونات و تستعملهم في زيارة واحدة. جدد دولابك بالكامل مع عرض النهارده و ICE CUBE

ليست هناك تعليقات

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة © 2015 موقع فرصه نت

تصميم : Mohammed ARG